Pirmas kartas

Pažintis su irklentėmis ir laisvalaikio praleidimu ant vandens atvėrė galimybes.

Galimybes judėti įvairiuose vandens telkiniuose be papildomų priemonių, motorų ir visų kitų dalykų, pridedančių papildomai jėgos, padedančios nuo taško A iki taško B nujudėti greičiau. Tik skirtumas tas, kad judant vandeniu irklentėmis nebelieka vietos skubėjimui. Tu, lenta, irklas, vanduo ir gamta. Tai akimirka, kai sustoja laikas, iš šeštos pavaros po darbo dienos užtraukiate rankinį stabdį. Supantis vanduo, kaip lakiausia Pasaulyje medžiaga ištirpina ir nuplauna visus jūsų dienos ar savaitės rūpesčius. Atsiranda vietos šypsenai, gerai nuotaikai ir džiaugsmui, kuris mus visus supa.

Kad visa tai patirtumėt, reikia visų pirma noro ir ryžto tai išbandyti. Išbandyti irklenčių teikiamus malonumus plaukiant upe, ežeru, tvenkiniu ar kitu ramiu vandens telkiniu. Jei mėginsite mokytis savarankiškai, patarsime atkreipti dėmesį į kelis svarbius dalykus, kurie apsaugos ir palengvins visą procesą.

Pirmoje vietoje yra SAUGUMAS. Tvarkingas inventorius. Su savimi turėti ryšio priemonę, nelaimės atveju. Geriausia plaukti poroje. Atkreipkit dėmesį į oro sąlygas, susiplanuokite maršrutą, kuriuo keliausite. Įvertinkite savo galimybes ir nuspręskite, kiek laiko truks jūsų plaukimas.

Antra. Įleiskite irklentę į vandenį, kad apsemtų galinį plaukmenį (angl. „Fin“). Padėję irklą skersai irklentės priekyje, prispauskite jį abiejų rankų delnais pečių plotyje ir įsipatoginkite ant kelių viduryje lentos taip, kad tarp kojų matytumėte rankeną.

Trečia. Prasiirkite ant kelių, kol susireguliuos jūsų pusiausvyra. Nusiirkite toliau nuo kranto, nuo meldų ar kitų stacionarių nejudančių objektų.

Ketvirtas. Metas stotis. Dedame irklą priešais save ir prispaudžiame jį delnais. Kūno poza panaši į stalą.

Kai jau pasiruošę keliame ir statome pagrindinę koją lygiagriačiai irklentės rankenai ir pečių plotyje. Visas svoris, balansas ir atrama tenka rankoms ant irklo. Statome antra koją ir sėdimą kūno dalį tiesiame aukštyn, kol pajuntame kojose tempimą. Beliko stabiliai pastatyti kojas ir ištiesti visą kūną.

Penktas. Paskutinis veiksmas – tik atsistojus pradėkite irkluoti. Su judėjimu atsiranda ir stabilumas. 

Pakartokite atsistojimo veiksmus atgaline tvarka, kad atsisėtumėt ant irklentės. Viso proceso kartojimas leis greičiau įgauti tinkamus įgūdžius ir patogiai jaustis ant irklentės.

Jei nedrįstate mokytis patys – kreipkitės į mus. Suteiksime profesionalius irklenčių kursus, inventorių ir instruktorių.

Žemiau pateikiame trumpą video, būtinai peržiūrėkite!

Iki susitikimo ant vandens.